Boek review: Liefde in Twin Bridges, Duke & Ian

Heeft Debra Eliza Mane zichzelf overtroffen met Duke & Ian?  Lees gauw verder om te lezen waar het boek over gaat en wat ik er van vind.

Waar gaat het over?

Duke woont al haar hele leven in Twin Bridges, Montana en vindt dat ze de touwtjes van haar eigen leven prima in handen heeft. Ze woont met haar familie op Big Hole River Ranch, werkt als kok bij een lokale diner, bemoeit zich met iedereens zaken en loopt op de ranch zo nu en dan haar oude liefde Ian tegen het lijf, die ze strikt op afstand houdt.

Maar als haar broer Jacob zijn vriendin June een aanzoek doet en Ian tijdens het daaropvolgende feest in een dronken bui bekent dat hij nog van Duke houdt, komen er scheurtjes in het masker dat ze al die jaren zo stevig op heeft gehouden. Duke heeft iets meegemaakt waardoor haar hart voor altijd op slot is gegaan en ze wil het voor niemand meer openen – met name niet voor Ian. Want als hij de waarheid zou weten, zou hij haar nooit meer willen zien.

Daar neemt Ian echter geen genoegen mee. Hij wil Duke terugwinnen en weten wat hen jaren geleden uit elkaar heeft gedreven. Als ze toen zoveel van elkaar hielden, verdient hun liefde dan geen tweede kans..?

Zoals jullie wel weten door mijn vorige blogs ben ik verliefd op het stadje Twin Briges en de inwoners. Hebben Duke & Ian dit gevoel extra versterkt of verzwakt? Duke, het meisje met rood krullend haar wat een beetje agressief kan over komen. Is ze echt wie ze is? Of verbergt ze een groot geheim? Ian de werkende cowboy op de Big Hole River Ranch, hij heeft op zijn 16e een relatie gehad met Duke en is nog steeds met heel zijn hart verliefd. Wat gaat hij doen om Duke terug te winnen?

Zoals je ziet kan ik de personages zelf al goed omschrijven. Dit betekent dat Debra de personages goed uitgewerkt heeft. Natuurlijk kende je Duke & Ian al van vorige boeken, toch is dit weer een andere ervaring. Je gaat diep in op hun gevoelens en gedachten. Je kent nu bijna de hele ranch en Duke & Ian biedden het laatste stukje met informatie.

In het boek komen dit keer een aantal heftige onderwerpen aan bod. Debra heeft dit goed weten te verpakken zodat het verhaal romantisch is met een paar levensgebeurtenissen.

Dit boek over Duke & Ian kwam realistischer over dan de andere boeken. Ik denk dat dit komt doordat de gebeurtenissen die zich in het boek afspelen heftiger zijn dan in de vorige boeken. In de vorige boeken was er ook een gezonde hoeveelheid spanning, maar dit kwam bij mij beter binnen. Ik ga niks verklappen, dus als je wil weten wat er gebeurt moet je het boek zelf aanschaffen.

De romantiek spat er weer vanaf in het boek over Duke & Ian, dat kan natuurlijk ook niet anders dan in het stadje Twin Bridges. Het boek is super goed uitgewerkt en was ook zomaar uit. Ik ben erg teleurgesteld dat dit het laatste deel van Twin Bridges was en hoop stiekem dat er nog een boek (of twee..) van het stadje Twin Bridges verschijnen. Dankjewel Debra Eliza Mane voor deze geweldige boekenreeks!

Interesse en wil je het boek zelf aanschaffen? Klik dan gauw hier!