Boek reviews

Boek review: Kies voor haar

Boek review: Kies voor haar

Jolien De Graeve haar leven verandert van de ene op de andere dag. Door de dood van haar ouders wordt ze gedwongen om bij haar broer te wonen. Haar broer is samen met zijn band op tournee, en er is geen andere mogelijkheid dan meegaan. Iedereen behandelt haar alsof ze elk moment kan breken. Het enige wat zij wil, is opnieuw vrij zijn. Als gitarist van de succesvolle band Full Moon heeft John alles voor elkaar. Maar wanneer het kleine zusje van zanger Max bij de band verblijft, zet die kleine, vurige dame zijn hele leven op zijn kop. Hij breekt alle regels om bij haar te zijn.

John is een echte womanizer, maar bij Jolien wilt hij al snel meer dan één nachtje samen. Het kleine zusje van Max is al snel onder de indruk van John. En samen gaan ze een avontuur tegemoet. Het is prettig om weer verder te lezen met een aantal personages die je al kent, dat maakt het verhaal levendiger.

De liefde tussen Jolien & John, was verfrissend na het verhaal van Camille en Jonathan. Het was fijn om weer in een nieuwe achtergrond te kunnen duiken met dezelfde band. De liefde tussen hun voelde aan als een jongere liefde tussen Jolien & John, maar ik denk dat het komt doordat Jolien wordt beschreven als het ‘kleine zusje van Max’. Ik had namelijk geen flauw idee hoe oud Jolien was, doordat ik die inschatting niet kon maken.

Van mij had het verhaal wat sterker gemogen, dit was heel veel erotiek en stiekeme liefde, maar het achtergrondverhaal was minder sterk dan bij het eerste deel van Camille en Jonathan. Dit vond ik wel jammer. Het boek leest net zoals de rest super makkelijk weg, dus dat is wel heel erg fijn.

BewarenBewaren

BewarenBewaren